Неабиякий попит на склотару
Минулого року Vetropack Гостомель презентував широкий асортимент своїх виробів на національних та міжнародних галузевих заходах. Інтерес до пакування їжі та напоїв у скло щороку зростає, що підтверджує попит на виставкових стендах заводу.
У червні в Україні відбулися дві великі галузеві події: столичний фестиваль вина Kyiv Wine 2019 та 7-й Міжнародний форум пивоварів та рестораторів у Львові. Vetropack Гостомель брав участь в обох заходах, презентуючи відвідувачам переваги скляної упаковки.
Kyiv Wine 2019 – наймасштабніший фестиваль вина та їжі в Україні та Східній Європі, який протягом двох днів відвідали 10 000 гостей з різних куточків світу.
Разом із організацією Zero Waste Alliance Ukraine Vetropack Гостомель реалізував надважливу екомісію - усі скляні пляшки, що були зібрані під час заходу, було транспортовано та перероблено безпосередньо на заводі з Гостомелі.
7-й Міжнародний форум пивоварів і рестораторів
Також у червні у місті Львів відбувся 7-й Міжнародний форум пивоварів та рестораторів. Vetropack Гостомель став єдиним представником виробників склотари, що був представлений на заході.
В Україні ніша крафтового пивоваріння має неабиякий потенціал. Відділ продажів Vetropack Гостомель продемонстрував відвідувачам широкий асортимент високоякісної склотари, котрої вартує дійсно високоякісне пиво. Цінним на подібних заходах є прямий контакт із представниками галузі, велика частина з яких є власниками броварень. Разом із тим, як продовжує зростати попит на крафтове, Vetropack має на меті зберегти лідерство у забезпеченні склотарою клієнтів цього сегменту.
Riga Food
На початку вересня у Латвійській столиці тривала найбільша виставка харчової індустрії Балтійських країн. Vetropack Гостомель, що поставляє склотару до Литви, Латвії та Естонії, вп’яте взяв участь у заході. Riga Food вже понад два десятиліття при-ваблює ключових гравців харчової промисловості регіону та щороку демонструє новітні розробки та інновації галузі.
720 компаній з 35 країн відвідали виставку у 2019 році. Стенд Vetropack Гостомель користувався чималим попитом, український завод виявився єдиним виробником склотари на заході.
«Riga Food – визначна подія для регіону. Виставка знайомить відвідувачів із виробниками та компаніями, яким можна довіряти. До того ж, подібні заходи є чудовою можливістю побачитися із існуючими клієнтами, а також завести нові знайомства», – підсумовує Віктор Завадський, менеджер з експорту Vetropack Гостомель.
У листопаді Група Vetropack представила свій стенд на таких великих галузевих виставках як BrauBeviale у Нюрнберзі та SIMEI у Мелані та продемонструвала широкий асортимент продукції.
З 12 по 14 листопада 2019 року до Нюрнберзі зустрічалися фахівці з індустрії напоїв із різних куточків світу. BrauBeviale – одна з провідних європейських виставок, фокусом якої є виробництво та збут пивних та безалкогольних напоїв. Сам захід став ключовою світовою подією галузі та технологічних товарів для виробництва напоїв.
Винно-технологічна виставка SIMEI тривала з 19 по 22 листопада 2019 року в Мілані у виставковому центрі Rho. У 2019 році виставку було повністю оновлено з амбітною метою здобуття статусу глобального галузевого заходу з представлення продуктів, технологій та аксесуарів для винного сектору. Можливість представлення на виставці таких продуктів як олія, пиво та міцні алкогольні напої, є безпрецедентною подією у розрізі давніх традицій виставки SIMEI.
Група Vetropack познайомила усіх бажаючих із широким вибором винної пляшки: від різних стандартних моделей до унікальних індивідуальних проектів.
Джерело: Vetrotime