Vetropack - провідний виробник скляної тари в Європі
Ветропак зазначає, що тенденція використання скла в якості пакувального матеріалу для продуктів харчування і напоїв зберігається.
У своєму останньому фінансовому звіті виробник контейнерного скла заявив, що під час здійснення покупок, споживачі усе більше піклуються про своє здоров'я та навколишнє середовище, і це ще більше підвищує попит на скло.
Група Ветропак із головним офісом в Швейцарії збільшила чистий обсяг продажів до 361,2 млн шв. фр. (365,6 млн дол. США) в першому півріччі звітного року. Збільшення склало істотні 5,8% після коригування відносно валютних курсів або 3,2% у номінальному вираженні.
Грошовий потік був високим і склав 81,5 млн шв. фр. (2018 г.: 71,6 млн. шв.фр.), а маржа грошового потоку збільшилася до 22,6% чистого обсягу продажів (у 2018 р. - 20,5%).
За звітний період Vetropack Group була роботодавцем для 3 346 осіб (у 2018 г. - 3 304).
Ще минулого року Ветропак відповів на ріст попиту на контейнерне скло розширенням своїх потужностей.
У першому ж півріччі 2019 року компанія інвестувала 47,3 млн. шв. фр. (47,8 млн. доларів США).
Інвестиції були зосереджені на зведенні нової печі з кольорового скла і капітальному ремонті виробничих систем на скляному заводі в Немшова, Словаччина.
Також було проведено роботу з підготовки нової печі в Україні, яка запланована на друге півріччя.
У першому півріччі 2019 виробництво зросло на 2,8% до 730 000 тонн (для порівняння у 2018 за цей проміжок часу - 710 000 тонн).
У прогнозі Ветропак на решту року говориться, що ринкове середовище залишатиметься стабільно сприятливим.
З повною версією фінансового звіту Групи Ветропак можна ознайомитись за посиланням.